I lay my life on you

Oj, depp iförrgår eller..? ;)
Jag hann inte blogga igår, Clara och Sanja ringde mig och tyckte att vi skulle träffas. Clara kom hem till mig och sedan skulle Sanja och vi helt plötsligt gå hem till Julia och kolla melodifestivalen. Problemet för mig var såklart inte sällskapet: Amanda, Sandra, Julia, Emelie. Melodifestivalen var. Jag står inte ut med skiten. Det enda jag gillar är i början när häxan surtant och "precis"-snubben snackar och håller på med deltagarna innan de ska uppträda och håller på, haha ;) Men vi gick dit och kollade på hela. Sen gick vi hem till mig och såg på Secret Window, en rysare med Johny Depp som var hur bläh som helst. Men det var ändå lyckad kväll, annars hade jag suttit och pluggat hela natten vilket jag i och för sig hade behövt...
Men, nu är jag iaf glad för jag har i genomsnitt 12 unika varje dag, plus att det snart kommer vara ett till Studio 15. Sen åker vi ju till Sälen nästa vecka! :D
Eric Saade. Snygg men.. inte ok.


Ble

Haha, kolla denna. Helt skumma människor man känner som länkar dethär på facebook---->
http://www.blueballfixed.ytmnd.com/
Favoritdag imorrn!
/Linda
2011-02-20 @ 17:44:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: thää

den skumma mäniskan råkar vara jag...

2011-02-24 @ 22:54:07
Postat av: Linda

Najs att du läste min blogg thää (y)(gillar det nya namnet!)men de måste väl inte va negativt att vara skum? ;)

2011-02-25 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0