Hårfärg

Sitter vid datan med hårfärg i håret, låter mamma färga med L'Oreal Paris som man kan köpa på Åhlens haha, duger för mig ;) Tittade jag mig själv spegeln i starkt ljus hade jag grått hår med röda slingor.. (y) hur kunde min röda hårfärg som jag färgade på sensommarn hålla så länge? sjukt, för det var en intensivtoning bara, ska hålla i 6 veckor normalt. Men så iaf, jag gick till forum och köpte mig hårfärg för 115 svenska riksdaler(79:- när jag köpte i sommras...)
Taggad på Romme! Inte för att de är sämsta skidbackarna i Sverige, utan för att jag ska åka med mina lillebrors skidor med mina underbara kamrater! :) Sedan sportlovet--> SÄLEN! hur många gånger har jag egentligen tjajat om detta??
Bild från finfina google, hårfärgen




Googlebild.

GLAD ALLA ♥-ANS DAG PÅ ER! 
Nu går jag och sköljer ur den här skiten.
//Linda
2011-02-14 @ 22:32:39 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0