Favoritdag.

Sitter med Alicia, Sara och Emma och försöker lyssna på Björn, en SOlektion ingen bryr sig om. Alla låtsats lyssna och tittar ibland upp över sina datorskärmar, men ingen vet egentligen vad han har snackat om i  45 minuter nu. Jag med. Har ingen speciell bild idag, så tar några foton jag tog på jullovet. Redskap: Kamera, reflexskärm, diskho och droppande kran. Amazing.
Enligt mig är detta fotot typ underbart.

Ytterligare tre redskap: plastpåse, folie och pappstjärna i guld.


Och en bild jag inte tog i diskhon, fruset äpple

Lunch nu, måndagen fortsätter!
/Linda

2011-02-07 @ 12:40:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0