Diamant

"Jag är kolatoom.."
NOlektion, sitter och tittar på en pratande liten kolatom..? FANTASI
Kort inlägg idag.
Tycker ni att jag borde ha en bakgrundsbild på bloggen?
Tipsar om sötaste Alicias blogg,
Jag är så taggad på romme nästa vecka! :D och sedan sälen på sportlovet, med alla underbara.. älskar er <3
I romme ska jag låna min lillebrors skidor och Sälen hoppas jag på att kunna hyra snowboard. Det kommer bli wonderbaart!
Skolfoto i början på åttan, jag ser helt mongo ut.
Sanja vampyr, Sara flin, Alicia fjorre. Kärlek till er!
/Linda
2011-02-08 @ 13:01:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0