Dansadansa

Fredagen var grym. Jag var på Studio 15 Into the dark med Emma, Sanja, Alicia, Sara och några fler. Vi skulle ta oss till södermälarstrand 25, ingen av oss visste var det låg... Vi går från slussen, upp och ner för alla igensnöade trappor(snökaoset några timmar innan ni vet..), fram och tillbaka och på broar där det inte fanns övergångställen. Vi träffade andra gäng hela tiden som också irrade omkring, och vi frågande om vägen av folk vi inte kände. Sanja den söta tokan hade klackskor, och som jag nämnde var det ju snökaos och för er som inte har varit vid södermälarstrand kan jag säga att det är branta backar och trappor längs hela "stranden". Det var tre decimeter djup snö och nerförsbacke och känseln i mina converse försvann direkt. Men det var lugnt värt mina frusna fötter och de 100 :- man betalade för biljetten.
Väl inne: värme, spotlights, redbull, Laserryssen, klump i mitten, hoppar du hoppar jag.. dansa tre timmar nonstop.
Grymt.
Väl hemma: Sanja tar av sig klackskorna och ramlar i trappan. Vi lägger oss i soffan och somnar, klockan är 4 och nästa dag väntar träningsvärk i benen, haha! ;)
Spikat för nästa år!
såhär såg det ju inte riktigt ut då, men det var var iaf stället ;) bild från google


Som ni ser går husen upp i en backe.. bakom båtarna var det :) bild från google


Förresten, har fått frågan om alla foton/teckningar på min blogg är mina.
Svaret är att alla bilder jag lägger upp inklusive headern har jag ritat/fotat, om inte skriver jag att de kommer från t.ex. google som här ovanfrån :)
/Linda
2011-02-13 @ 17:08:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0