Dag & Is

Idag hade vi All världens mat på hemkunskapen. Det är ett prov där man ska skriva typ bok om ett land på fem sidor, och sedan hitta recept på mat de äter i landet och sedan laga det. Och eftersom vi i musikklasser inte har hemkunskap i nian är det nu bara en termin kvar att förändra sitt betyg, och All världens mat är en viktig del, det är nästan hela slutbetyget. Lagade iaf mat med sanja mat från Sydafrika, vi sprang runt och skrek och alla var jättenervösa! Men sedan lyckades vi iaf, och man fick smaka på alla andras rätter sedan också, och vår glass(kokos och banan) gjorde succé bland alla ;) Nästan alla mådde illa efter att vi ätit så mycket, och vissa hade ont i huvudet för att det hade varit så stressigt. Men alla blev nöjda med det, och äntligen slipper vi All världens mat! Stor lättnad. Fast nu väntar betygen...
Men iallafall, nu kommer dem. Dag och Is. Bilderna jag berätta om i förra inlägget(dålig uppdatering men fullt upp som vanligt.)

DAG OCH IS
Modell: Emma Wahrling
Foto och sminkning: Linda Gustafson

Innan

Hela sminkningen. Tog fem timmar om någon är intresserad?


Bara för att den var så söt.

Fotning

Dag & Is


Ingen bra bild, men älskar ändå intrycket man får av bilden.


Sommar och sol och spa.


Och is och vinter och - is.

Efter

Sen var klockan fem på natten och vi orkade inte fota mer... och jag tittade på medan fem timmars arbete åkte ner i avloppet.

Tack Emma, du gjorde min dag(natt)! <3

/Linda



2011-02-03 @ 22:16:52 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0