Weho!

Bloggpaus över! För ett tag i alla fall :) Haha, har en känsla av att de inte kommer att hålla så länge?
WHATEVRA. Idaaag var jag och bytte min stilige men tyvärr alltför tunne onepiece i Onepieces nyöppnade butik i Stockholm. Var fetlitet och fettrångt. Jaja, efter 35 minuter bestämde jag mig(lite sådär JÄTTETVEKANDE) för en annan. Den sitter på just nu. Vinröd och i storlek L. ♥LOVE♥, lixom.
DEN FÖRSTA: (kol javet)
Och sedan denna. Ignorera hornet. Om ni inte kan, och vill veta varför jag har ritat ett horn på min bild, fråga Ebba Gustafson. Bor på något jävla ställe i Sickla. Blond och supersexig. Stor tight röv har jag hört. Japp
2011-12-23 @ 21:51:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0