TYRESÖ SLOTT/KYRKA

Där har jag, mamma, och wolley vart idag. Tog dock inte med kameran, och just nu ångrar jag mig så! :( 
Aja, vi gick runt lite, åt väärsta feta chokladtårtsbiten och snackade gymnasium. Ibland är jag fan glad över att mamma är lärare.
Senare kommer förhoppningsvis ett till inlägg om Keb, jag ligger liiite eefter med bloggandet känner jag... Jobbigt med blogg ju, känns som att jag är försenad med uppsats typ? Och det är ju förfan trots allt lite sommarlov kvar. Försökte mig ju på en bloggpaus på sommaren, men nehej... FUNKADE EJ.
Nu ska jag ner till undervåningen och städa. JIPPIII
2011-08-14 @ 17:49:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0