Ahh

Jag har sjuuukt mycke inlägg som ska skrivas, sjuukt mycke blider som ska redigeras, min ÄLSKADE GITARR fick ett hål i sig idag, och min töjning(nr 8) gör ont som in i.
Men, vet ni vad? Vill bara uppmärksamma mina vänner som gör allt totalt lättare för mig! Känns som att jag skriver lite för lite om dom i bloggen, fastän de är en så stor del i mitt liv? Och jag skriver ju ändå om mitt liv här?
Tack ni fina underbara! ♥
Och vet ni vad? Dom är typ sådär, sjukt snygga också?
2011-08-13 @ 23:31:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha gulle <3

2011-08-23 @ 22:48:59
URL: http://livenlovefearless.blogg.se/
Postat av: Linn

Söt du e! <3

2011-08-25 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0