dag 9 – Bild på mig och min bästa vän

Tjosan! Idag har jag: solat, köpt ballerinaskor, gått promenad med Wolley, planerat påsklovet! :D
Som vanligt ska jag åka till mitt landställe, dessutom ska Clara vara där i två där! Vi åker ut tillsammans med buss på skärtorsdagen(undrar om vi kommer få några sittplatser?) och Clara åker hem fredag. Kort denna gång, men bättre än inget!
Detta betyder alltså att jag inte kommer att blogga från torsdagen till söndag! Inge internet på landet, ett landställe är ett landställe! Tycker jag ;)
ÄNTLIGEN FIXAT med det knäppa jag nämnde för nåt inlägg sen... Tack igen Erica!
Okej, bild på mig och bästavän. Jag har fler än en... hur gör jag? Tar Emma bara för att jag inte träffat henne på länge och saknar henne just nu!


2011-04-19 @ 20:14:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0