Uppdatering..

Känner inte för att beklaga mig för att jag uppdaterar dåligt, för så är det bara! Är på en prao(Voltaire Bisto & Café i Sickla)som tar livet av mig, praoa seriöst aldrig där. Så mycket har hänt och jag har hittat så mycke jag kan skanna in och har så mycke foton så att jag inte vet var jag ska börja... så alltså gör jag inte det just nu.

Vill bara tipsa er: Ikväll kl 20.00 är en i min parallellklass med i talang och dansar emd hans grymma dansgrupp, missa inte!
Hittade detta på Alicias blogg, var tvungen o sno den bara för att alla ska få se den, haha! Grymt cool! Om ni vill läsa mer om den, gå in på hennes blogg.
Haha...

Ska fortsätta rensa rum nu, ha en go fredag alla!
2011-04-08 @ 17:02:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0