The smell of wet asphalt

Minns ni den? Jag hade glömt den tills idag när det regnade på den isfria vägen, och jag kände igen den direkt. Snacka om vårkänsla där!

Bilder(oredigerade) från Fanny igår---
Bild jag tog av sushin vi åt!

Haha... Emma


Bejb


Älskar diig <3


Checka Martinas Converse i bakgrunden ;)

Till vänster: ett splashat ägg, Emma, Clara, jag, Sanja, ensamt ägg!

Anledningen till min nackspärr idag... jag och emma stod och headbanga till "Wip my hair" i typ en kvart... snurrigt.

Fan. Prao imorgon. Blä. Hoppas ni kommer få en bättre dag än jag.
/Linda
2011-04-10 @ 22:50:43 Fotografering Permalink


Kommentarer
Postat av: martina

Hah!! fin blogg btw :'D

2011-04-11 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0