Posk

Chacha, hoppas ni haft/har en underbar påsk! :D
Ska berätta om min :)
Okej, varifrån var jag? Typ torsdag.
Tidigt på morgonen åkte vi ut till mitt landskap. Vi solade och inväntade kvällen då det blev filmdags. Först såg vi
Första tonårsfilmen som satte igång alla andra - dvs ganska gammal men trevlig.


Ser ut som en vampyrfilm, men icke sa nicke. Sjukt trög, men söt i slutet. Inget jag rekommenderar...

Och tillslut - fast vi var uppskrämda som fan, och vi satt i en 10kvadratmeters liten stuga 50 meter från huvudstugan mitt i natten i stockholms skärgård, satte vi på
Tiiep helt superäckligt.
Jaja, dagen efter solade(17 grader i skuggan!) vi en stund och sedan tvingade Clara mig att bada!(eller hon badadde också) I havet! Vet ej hur kallt, men kallt vare! Sedan åkte hon hem och jag hade en riktigt svennepåsk! Har nåt kort, kommer kanske senare!
Länkar min bejbs blogg förresten, Alicias!
DEVAALLT.
2011-04-24 @ 22:02:23 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drag me to hell är rolig!:D Jag skrattade nog mest:P för den är så förutsägbar:) inte så bra;)

Puss!

2011-04-26 @ 01:20:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0