LÄS DETTA!!

Haha, detdär förra tar jag tillbaks! Har precis kommit hem och måste erkänna... har ändrat åsikt om honom. Hatade nte honom från början(som många trodde!) men gillade inte när folk sa att han var den snyggaste i världen och hans låtar va så bra... jag hatar fortfarande hans låtar som är skitkassa, men nu när jag sett filmen känns det som att jag har lärt känna honom och han är så hysteriskt begåvad i allt och han är så grym på att sjunga och han har haft en sån jävla tur i sitt liv, så jag kan inte låta bli att facineras av honom. Tänk bara om han inte hade gått fram till Usher just i det ögonblicket han gjorde, då kanske han inte skulle blivit känd? eller jo känd skulle han blivit ändå. Men jag menar, har inte alla sett youtubeklipp där människor sjunger helt underbart och man tänker "varför är inte dem världsberömda?" SVAR: De har inte blivit upptäckta. Jag har absolut aldrig sagt att han sjunger dåligt, kanske en aning fjolligt men... han sjunger ju fortfarande bra! Och den som påstår att han är dålig på att sjunga vill jag gärna höra hur sjunger själv.
Alla har så mycket fördomar om Justin Bieber, och jag förstår det för man vet ingenting om honom, och eftersom man inte vill ta reda på mer om honom vet man inte hans bakgrund! Men alla jag vet som har sett filmen har blivit helt förändrade för då får man verkligen veta hur stor han är! Och han är mänsklig, född i Kanada, kunde spela trummor när han var fyra, sålde slut sina biljetter på Madison Square Garden på 22 minuter(bara riktigt stora kändisar som får sjunga där), är jättebusig, och hans medarbetare och assisteneter är hans fammilj och de älskar varandra!
Och sen när man går ifrån bion känner man sig så otroligt liten i världen, i detta lilla skitland. Och det är verkligen det och när man sett filmen och tänker såhär förstår man verkligen hur stor han är!
Jag rekommenderar er verkligen, se filmen!! Det är verkligen verkligen värt det! Och för er som fortfarande inte tror j´mig, jag var en Justin Bieber hatare från början också, och mina vänner tjatade aldrig på mig att jag skulle gilla honom, och jag kände mig inte påtvingad heller! Se filmen och upplev personen bakom det lilla feminina ansiktet! Justin Biebers historia är verkligen fantastisk.
Synd bara att Justin Bieber inte kunde sjunga lite bättre låtar bara... Och jag tycker fortfarande hans hår är jättefult och han ser ut som en tjej, men bara tiller alla därute som säger att ni hatar honom - man kan inte hata nån man inte känner/vet hur den är!!
Enda bilden med snyggt hår på hela google.


Kolla vad han gör för sitt fan..


Se den people.

/Linda
2011-04-02 @ 20:29:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0