Keep on dancing till the world ends

Helt fast i Britneys nya låt... och sen finns det en akustisk på spotify också som jag bränner om och om igen..?
Har nyss varit i kyrkan på "tjejkväll"! Väldigt värt, Ellie klippte mig(!) och jag fick en omgång professionell oljemassage av Julia med levande ljus och lugn musik runtomkring. Skithärligt, känner det forfarande i axlarna och ryggen.
Vet ni vad ska göra(hoppas jag om jag pallar)?
Don't freak out.
Töja. Kanske kanske. Bara ett och inte mer än att man kan låta det växa igen sen. Det får ni höra mer om nån annan gång...
Erkänn ganska snyggt ändå..?
Nu när praoen är slut för denhär veckan ska jag gå till tvrummet och fetta med lite dillchips och vitamin-well och sedan sussa gott. Ha en bra lördag allihopa!
= ♥
//Linda
2011-04-09 @ 00:52:31 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej. linda nej

2011-04-09 @ 01:04:25
URL: http://violas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0