dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Haha... jag vet faktiskt inte. Om jag fick det just nu skulle jag behålla hälften till allt möjligt onödigt, sen skulle jag ge hälften av den hälften till japans drabbade och den andra hälften av hälften(:s) till olika hjälporganisationer. Är jag snäll eller? :)

Shoppade igår med mamma och idag med Clara.
RESULTAT:
Svart/vitt vanligt linne från H&M 69/59:-, ljust persikofärgat linne från H&M 69:-, solgalsögon från H&M 79:-, vitt linne från BIKBOK 199:-, MaxFactor Creme Puff från Åhlens 100:-, grått linne med knut i ryggen från H&M 99:-, vitt topp(bakifrån) från Conscious Collection H&M 149:-

For your information.
Efter vi handlade idag gick vi hem till Clara där vi bakade en kladdkaka som vi sedan åt ofärdig i solen på en bänk på ett dagis :D Slutade med fotbollskickar, dans o sång och vattenkrig! Vårkärleek :D
Ha det gött alla!
2011-04-17 @ 20:41:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan!

Är det inte så att du är sugen på att sälja ditt vita linne från H&M Conscious Collection?



Många vänliga hälsingar, Julia

2012-03-20 @ 13:58:41
URL: http://jjuliaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0