dag 6 – Typ av killar jag faller för.

DAAAMN det är 28 grader i solen!! :D Pappa bygger om hela mitt rum, det är typ sommar, praon är över, jag skiter i plugg och livet är typ underbart!!
Killar jag faller för... Alla säger att det är insidan som räknas, men så är det egentligen inte. För de flesta. Inte för mig. Det är verkligen verkligen insidan som räknas. Men utseendemässigt gillar jag mindre blonda killar? Vet inte varför, men så är det. Ögonfärg spelar ingen roll. Längd vill jag att han ska vara längre, och han måste vara äldre! Skulle aldrig kunna bli tillsammans med en 97:a t.ex., hur snygg han än va... Men alltså allt beror på. Kan inte säga exakt hur min drömkille ser ut.
Nu ska jag kila ut och sola, ha en go lördag!
Skum o dålig bild jag fick av Wolley, pallar inte vrida.
2011-04-16 @ 12:49:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0