dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Lovet har jag ju redan så...
PENGAR och SOL! Har ju rensat ur garderoben, och har INGA vårkläder. Vill göra en massa saker exakt just nu, men, jag är pank. Värme tack? Är så trött på att frysa!! Är verkligen helt desperat av pengar just nu, och eftersom mina pengar renoverar mitt rum och går med på att göra två saker som inte alls skulle göras egentligen vill de inte betala för mig heller! BAJJJJJS
Dessutom, vet ni vad jag såg idag i tidningen?? För de som har spotify free(jag eftersom jag somsagt är pank) får man från och med nu bara lyssna i 10 TIMMAR/MÅNAD + PLUS ATT MAN FÅR BARA LYSSNA PÅ SAMMA LÅT FEM GÅNGER!! Åhh, suckfan.
Det enda som hindrar mig från att begå självmord är att det är lov och sjukt varmt. Och praoen är äntligen över!! Solade idag i en kvart, haha! det ska bli 17 GRADER PÅ MÅNDAG! :D
En grej till innan jag ska äta..?
16:nde grejen de flesta inte vet om mig:
JAG HAR HAFT GLASÖGON!
/Linda
2011-04-15 @ 17:58:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg på Spotify att varje användare får 7 dagar premium GRATIS:) ett tips är att välja det från första maj när den nya "lagen" blir till:)

Puss!

2011-04-26 @ 01:14:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0