dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Sitter här och väntar på att wolley ska komma hem så jag kan få gå ut i det underbara VÅRVÄDRET! Skulle det inte vara helt typiskt Stockholm att de börja snöa eller nåt..? Äsch. Så ska vi inte tänka!
Idag såg jag de första tussilagona/tussilagorsarna/tussilagorna? Vad säger man? Tussilagos i plural i alla fall. Ni fattar! De stod där vid vägkanten, små gula lysande prickar.. åhhh! :D Känner mig som en tioåring när jag skriver sådär, men blir lite så när det är vår! ;)
Mina mål/drömmar/önskningar:
Att jag någon gång i livet får bli något speciellt och/eller stort. Alltså jag säger inte att jag SKA bli VÄRLDKÄNDIS, men så himla sugen på att vara en helt vanlig typ hemmafru boende utanför nån stad i Sverige och jobba som typ mellanstadielärare  är jag inte! Inte en särskilt lockande tanke enligt mig...? Någon som håller med? Alltså jag blir typ sjukt deprimerad när jag tänker att det är väldigt stor chans att det blir så. Men jag får fortsätta kämpa. Vill typ bli fotograf, designare, tecknare eller musikproducent. Typ ganska svårt. Vill gå alla dessa linjer på gymnasiet sen, och det blir väl inte så jävla lätt att välja?


Förresten, kollade min blogg om allt såg ut som det skulle, och såg detta..?


Orginal(som det står att jag skrivit i inlägget på publishme):

Inte så nice Ke$ha.


2011-04-14 @ 16:02:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0