dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Ja, nu trodde ni att ni skulle kunna skippa inlägget direkt och scrolla ner för att kolla på förra inlägget eftersom svaret är helt uppenbart? SÅKLART SOMMAR! ALLAS FAVORITÅRSTID ÄR SOMMAR! Svar: Ja. Men jag har mina motiveringar om de andra också.

VÅR:
Visst, alla hatar dendär halvt kyliga morgonen man ska till skolan då man har jacka, kanske tillochmed halsduk. Och sedan när man ska hem hänger jackan på armen och man vill bara springa hemm och byta till shorts. Ja skitjobbigt. Men vår - vårkänslorna man får?! :D De får man inte glömma. Gräset blir grönt, lastbilarna sopar den blottade asfalten och det blir framförallt varmt!( I alla fall senare på dagen..) Dessutom får man jättefina bilder, perfekt ljus och väder och allting!
HÖST:
Haha, låter jättelarvigt men... det är så fint! En lugn månad där man kan koppla av lite efter sommarlovet, softa på höstlovet och längta till jullovet! :D? Dessutom - fina kort!!
5172947153_8871c4272a_z_large
VINTER:
JUUUUULLOV. Lovikavantar. Skidor. End of story.
2011-04-13 @ 22:44:20 Permalink


Kommentarer
Postat av: anonym

snälla kan du lägga upp fler bilder som du ritat för du e sååååå bra på de!!!!! <3

2011-04-14 @ 00:11:52
Postat av: Natasha

en lite random fråga vilken kamera har du jag har undrat as länge ?????????

2011-04-14 @ 08:08:32
Postat av: LINDA

Svar: Anonym, absolut. Ligger stora högar nere i mitt rum som jag hur lätt som helst kan skanna in, är lite lat..? Kommer imorgon!

Svar: Natasha, MIN kamera heter Canon Powershot SX1 IS, men det är inte den jag fotar med hela tiden. Den kan inte byta objekt vilket jag blir helt galen på, vilket min familjs kamera(har ingen aning om vilken modell faktiskt? En Canon i alla fall.) kan, och darför använder jag den istället! Annars är Powershoten en väldigt bra kamera, speciellt för nybörjare och sådana som inte har så stora behov av olika objekt. Den kan filma i HD och skärmen kan man vrida och det är helt sjukt bra att ha i vissa lägen!

2011-04-14 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0