dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Åhh, min hårfärg där alltså! Ska permanentfärga typ den snart :D

Hey alla snygga!
Skolan rullar nu tyvärr på som vanligt, jag är helt deprimerad och det har bara gått två dar. Fick reda på att jag fått MVG på ett lasagneprov, that made my day eftersom det inte är så himla långt kvar nu innan vi får våra slutbetyg i hemkunskap. Ja för er som inte visste det, får alltså min klass(eftersom vi går i musikklass) slutbetyd i HK i åttan.
Hände något helt fucked up idag i skolan förresten...
Min skoldator som varit borta i ett halvår(tror jag? håller inte koll på tiden!) hittades idag! Eller det var någon som lämnade in den! Min pappa som betalat en massa för att datorn försvann kommer nu då antagligen att få tillbaka pengarna! Känns som en bra present till honom just nu eftersom han lägger ner all sin fria tid på mitt rum! Tänk vad föräldrar kan vara otroligt snälla ibland! ;)
Nu ska jag gå och byta om alles snart och åka till träningen, hörs! Ska se om jag kan lägga upp en teckning snart också! Hörde ni?? Jag ska äntligen lägga upp en teckning på www.liketodraw.blogg.se. Grattis Linda.
2011-04-28 @ 18:52:57 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0