dag 1 – En bild på mig + 15 fakta om mig

  1. Mitt hela namn: Linda Tyra Sofia Gustafson. Skulle hetat Fanny i förnamn från början, hade det passat bättre? ;)
  2. Har en mamma, pappa, en storebror, en lillebror(många som inte vet!), och en flatcoated retriver.
  3. Har gått på fotboll, innebandy, dans, ridning, gitarr, klarinett, badminton, gymnastik(10 år).
  4. Har två landställen - Vindö och Gotland.
  5. Har fotat(seriöst) i ett och ett halv år. Ritat hela mitt liv, tecknat, målat, skissat, gått på en tredagarskurs i skiss och lärde mig inte ett skit.
  6. Har en riktigt knäpp talang gällande ackord... fråga Lina Einarsson.
  7. Anton Danielsson är min kusin... haha
  8. Går i musikklass.
  9. Är goofy - är högerhänt och åker med höger ben fram när jag åker snowboard.
  10. Mitt rum har brunnit.
  11. Jag är TOTALT emot att röka, kommer aldrig ens prova.
  12. Det enda coola med min släkt är att de gör dalahästarna, haha! Nejförresten, min mormor har designat slottets gardinmönster? :D
  13. Skrev en gång en 100 sidors historia som sedan försvann när pappa råkade radera innehållet på datan.
  14. Har färgat håret fura gånger, två gånger rött.
  15. Om jag börjar  på Södra Latin har jag gått på samma skolor som Petra Marklund/September - Sigfridsborgsskolan, Järla, Ekliden och Södra Latin. Cooling.
2011-04-11 @ 21:49:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn? Hoppar du över denna är du en mes:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag som ser): (publiceras ej)

Har du en blogg du vill att jag ska checka?:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0